2010年1月12日火曜日

Ninja Circus!!


Ninja Circus! This is our new company's name and we are organaizing Birthday Event for Children. Is there anybody looking for the performers and entertainers? We will help you to have a special time for your children!! Juggling, Dancing, Singing, Balloon....etc. If you are interested in...please contact ikko33@hotmail.com.



2 件のコメント:

Anthony Holden さんのコメント...

SBSでのインタビューを聞いて,こっちのBlogを見てみました。なかなかカッコウイイですな。忍者サーカス、頑張って下さい!応援してますから。

Anthony Holden さんのコメント...

ちなみに,北海道出身とおっしゃってましたね?僕も育ちは一寸札幌の方で、北海道って本当にいい所だから懐かしく思いました。

。。。

以上です。